9. októbra 2011

Ambície

Za komunistov sme nemali taký výber ako dnešná mládež. V obchodnom dome bolo na výber neforemné a šedivé niečo, čo nás malo očariť natoľko, aby sme sa do toho navliekli dobrovoľne a s radosťou. Ešteže ja a môj mladší brat máme zlatú a obetavú maminu, ktorá nám ušila, uštrikovala a uháčkovala všetko, čo nám videla na očiach.

Možno sa čosi z jej zručnosti nalepilo aj na mňa. Štrikovať som sa naučila ešte ako malá, môj prvý počin bola vesta pre bábiku. Baví ma to dodnes. K šitiu som si našla cestu až teraz, možno aj preto, že nebolo na čom.


Háčkované tekvičky, to bola veľká výzva a hlavne pokušenie. Háčkovala som druhý krát v živote a prvú som párala, párala a párala. Tekvička sa nakoniec podvolila a ďalšie už boli hotové za 1 deň. Úplne ma to pohltilo.

Pekný večer, Vaša Reni

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu na mojom blogu a krásny komentár.
Odkaz pre SPAM-merov: Všetky spamy budú z komentárov ihneď vymazané, využite svoj čas efektívnejšie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...